Alla inlägg den 12 mars 2014

Av Mari Atterhög - 12 mars 2014 19:07

Det är verkligen ett valår i år. På flera olika sätt.

Plötsligt ser jag valar överallt, på kläder, tyger, filmer, och illustrationer.

För några veckor sedan köpte jag en kjol med ett alldeles bedårande mönster, jag föll pladask (eller plask, hihi).

Valmönster!

Och då ska väl inte jag vara sämre, så jag ritade en liten val häromdagen som en del av en hemuppgift i kursen jag går.

En glad val med tillhörande fontän.

Och om man sen lägger till alla val man ska göra i år, politiska val, livsval, jobbval, pensionsval, skolval, färgval och så vidare. Då är valåret ett faktum.

Valtrenden är här för att stanna, valen är den nya ugglan och det är bara en tidsfråga innan jag loppisfyndar en oemotståndlig keramikval och börjar samla!



Ovido - Quiz & Flashcards