Alla inlägg den 14 maj 2014

Av Mari Atterhög - 14 maj 2014 23:13

Häromdagen pratade jag med några kollegor om drömmar. Jag hade för några år sedan en återkommande dröm om en blå undulat som jag skulle ta hand om men misslyckades och fågeln dog. Det var väldigt ångestfyllt.

Min kollega började genast drömtyda via Google. Hon kom med teorin att undulaten är mitt styrkedjur. Det lät trevligt tyckte jag och tackade ja.

Och visst hittade vi en till som hade drömt en dröm med en blå, döende undulat!

Jag kommer inte riktigt ihåg själva tydandet men det var ju såklart inte så upplyftande. Ett gnagande problem, besvikelse och att det var just en undulat tydde på att jag borde vara mer spontan.

Ungefär så.

Ja, jag vet inte riktigt vad det innebär att ha ett styrkedjur men jag gillar att ha en undulat. Kom på att det faktiskt var det djuret jag helst ville ha när jag var liten.


Så ikväll blev det undulat-studier.

Hoppas att jag drömmer om en flygande undulat i natt, det borde ju tyda på nåt bra!

Ovido - Quiz & Flashcards