Alla inlägg den 26 oktober 2013

Av Mari Atterhög - 26 oktober 2013 20:27

Jag valde att åka in till söder på Blomsterfondens årliga loppis. Resten av familjen fick roa sig med att höststäda kvarteret.

Jag lyckades inte med att komma till öppningen men det var ganska skönt att slippa stå i kö.

Ett rum var jag ändå tvungen att köa till, husgerådsrummet. Det var ett populärt rum. Och det var där jag gjorde flest fynd.

En bärnstensfärgad glasskål, gul skål från Gustavsberg signerad Stig Lindberg, en gul Monica-bricka från Nils Johan, ett kaffemått och en "långeman" allt för 30 kronor!

I julduksrummet hittade jag dessa för 5 kr stycket.

Den här fina fågeln fick följa med hem till samlingen också.

Nu finns klokabarn på Instagram, sök på klokabarn bara och börja följa!

Ovido - Quiz & Flashcards