Alla inlägg den 12 november 2013

Av Mari Atterhög - 12 november 2013 20:55

I går kväll gick jag ut i mörka kvällen, ungefär femtio meter gick jag. Till min ateljé. Där var det mörkt, ensamt och tyst. Helt underbart.

Jag drack te, ritade, målade och fixade. Balsam för själen helt enkelt.

Tog lite bilder på mig själv gjorde jag också, selfies kallas det tror jag. Här försöker jag se lite normal ut, det var svårt att pricka in rätt vinkel för att näsan inte skulle se så stor ut. Det är ju viktigt.

Här är själva arbetsplatsen med mitt hemgjorda ljusbord och vår stora fina lampa som vi nyligen hängt upp. Snart får vi börja rumstera och möblera precis som vi vill i hela lokalen. Tjohoo!

När vi kommit i ordning kanske det blir en invigningsvernissage?!

Kolla gärna in på Instagram, sök på klokabarn, där pågår just nu en tävling.

Ovido - Quiz & Flashcards