Alla inlägg den 13 november 2013

Av Mari Atterhög - 13 november 2013 22:59

Helt oväntat fyndade jag på ReFurn i Hammarby Sjöstad idag.

En adventsljusstake från Gabriel Keramik och en ugglelykta. Allt som bringar ljus är välkommet.

Sen gick jag hem genom skogen och lyckades få sol i ansiktet. Ljusterapi.

Finns det nåt som heter ljudterapi också? Jag undrar.

För när jag gick förbi den porlande bäcken kände jag en behaglig känsla i kroppen.

Som även en sprakande brasa och fågelkvitter kan framkalla. Det måste väl vara nån slags ljudterapi?

Eller naturterapi.

Eller så ska jag bara sova nu.

Här är den porlande bäcken i alla fall.
God natt!

Av Mari Atterhög - 13 november 2013 10:04

Som sagt en tävling pågår på Instagram, men det går väldigt trögt. Så därför får tävlingen haka på här på bloggen.

Dela det här inlägget på Facebook så är du med och tävlar om en namntavla, med valfritt namn såklart!

Lycka till!

Ovido - Quiz & Flashcards