Alla inlägg den 21 november 2013

Av Mari Atterhög - 21 november 2013 19:09

I tisdags var det Elisabethdagen, alltså alla som heter Elisabeth hade namnsdag. Det är många som heter Elisabeth, sist jag kollade var det Sveriges vanligaste andranamn.

Jag heter det, min mamma, min mormor och min kusin också. I andranamn alltså annars skulle det bli snurrigt.

Med anledning av den stora dagen d kom min mamma med en present till mig. Jag älskar presenter.

Det var gula presenter!



Gula retrobestick som vi hade när jag var liten på landet. Gula plastiga och retro, kan inte bli bättre.

Plastig och gul var även burken av märket Gunda som jag samlar på.

Och som grädden på moset var burken full med gult godis!

Jag målade färdigt hökugglan idag.

Och så började på en ny bild, imorgon får ni se vem som är rödhakens bästis. En ledtråd är att det är en sångare...

Fortsättning följer...

Ovido - Quiz & Flashcards