Alla inlägg den 8 december 2013

Av Mari Atterhög - 8 december 2013 22:46

Nu har vi börjat flytta saker ner till vår lokal, som sedan en vecka tillbaka är min och min mans. Han har kontor och jag har ateljé.
I dag smet jag ner och ordnade till en hylla för sybehör. Jag tycker om att virka, sticka och sy, men är egentligen ingen hejare på något av det. Men små saker får jag till ibland.

Såhär fint blev det:

Jag gillar garnbollarna i färgordning, riktigt ögongodis!


Ni ser kanske att jag har gjort om bloggen lite grann? Min nya bakgrund är en tapet som heter Lilleby.

Jag tycker att den passar mig, fåglar och gult.
Blir nästan sugen på att tapetsera lite med den hemma.

Av Mari Atterhög - 8 december 2013 12:12

Det var försent för lussebullen imorse till frukost, den var snustorr. Hoppas att dom jag hann stoppa in i frysen klarade sig bättre!

Man ser att det är min i alla fall! Mamma Mari.

Jag önskar er alla en god, glad och trevlig andra advent!

Ovido - Quiz & Flashcards