Alla inlägg den 4 augusti 2013

Av Mari Atterhög - 4 augusti 2013 22:00

Efter dagens strandhäng hängde jag upp två gulmålade hyllor i köket.

En liten prylhylla för sommarens små loppisfynd. De två fina gamla kryddburkarna kommer från min farmor och har äntligen fått komma till sin rätt!
Hyllan ,som egentligen inte är en hylla utan en insats till en trälåda, hittade jag i källaren i mina svärföräldrars sommarstuga. Nu är det en hylla.

Den tidigare nämnda gulmålade hyllan till muminmuggarna har också fått en plats i vårt kök. Jag tycker att muggarna gör sig riktigt bra i hyllan. Trevligt att kunna se dem även när de inte används. Sen kunde jag inte låta bli att låna sonens muminfigurer för att fullborda det hela. Mycket nöjd!

Av Mari Atterhög - 4 augusti 2013 21:23

inför veckans bildkurs som börjar i morgon, måndag. Ska bli spännande att träffa deltagarna, endast tre denna gång. Det blir nästan som privatlektioner!

Imorgon är det teckning på schemat, både inne i ateljén och ute i naturen.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards