Alla inlägg den 31 augusti 2013

Av Mari Atterhög - 31 augusti 2013 20:25

Jag hade ingen loppislycka förra helgen men det tog jag igen idag!

Jag och dottern, en livsfarligt köpglad kombination, åkte iväg till Kärrtorp där det var stor loppis.

Vi var inte där så länge men hann ändå göra några inköp.

Ja det blev en fågel till samlingen, en Vigg.

Färgsprakande klänning nr 1. Gul! 40:-

Färgsprakande klänning nr 2. Med ficka! 40 :-


Köpte dom oprovade, kom hem och båda satt som en smäck, om jag får säga det själv!



Sedan åkte vi vidare till Huddinge där några vänner till familjen har en fantastisk loppisbutik. Olika Bra Saker heter den och ligger på Lännavägen.

Där var vi länge för det är så mycket fint att titta på.

Där köpte jag ännu en fågel...

...en liten uggla i keramik.


Och en ljusstake.

Från Upsala Ekeby. Söt!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards