Alla inlägg den 12 augusti 2013

Av Mari Atterhög - 12 augusti 2013 15:29

hemma hos mig. Jag ska bjuda på några färgklickar från mitt icke-minimalistiska hem. I grunden är det vitt. Men jag har tagit fasta på det där som sägs att det är bra med vita väggar då kan man istället ha lite färgklickar på en kudde eller två.

Kökssoffan med blommig sits och gul kudde.

Plastmattan i hallen.

Ett Fia-spel hänger på väggen för färgernas skull, ibland spelar vi på det också.

Tagetes, Penseer och en rödhake på balkongen, ser ni färgmatchningen?

Och just när jag är helt betagen av färgskalan i balkonglådan, vad händer då...

...jo en humla i exakt rätt färger slår sig ner. Tack för det!

Och till sist Nils Holgersson i en färgsprakande version i barnens rum.

Då fick ni en liten färginjektion som start på veckan.

Imorgon anar jag ugglor i mossen...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards